Sunday, May 23, 2010

Weekend At Shah ALam.....

Pada 14hb Mei 2010...petang yang suram..aku terasa sangatlah bosan..
yela,semua nak balik kampung..xknla tinggal aku sowang-sowang kat umah kan....PAstu ape lagi..aku tgkla kat enset
Aku NAmpak No Ajib(membe aku) duk shah alam...berbekalkan sdkt duit Kocek..aku pun tergeraklah hati nak pergi shah ALam..da lama x prgi sn....Saje gatal nak Pergi jalan
"Ajib,aku nak pergi Umah ko Minggu Nie Boleh..?"
"Beres...."(ajib kate...)

PAstu ape lagi..kemas pe yang patot,trus gerak..pergi muar pon tmpg Wan..(membe Kluz Ak)..2 pon sbb die duk muar...Sapmapi jerk Muar, Nak pergi beli Tiket...Pikir2 Nak trus pergi Shah alam... Yela, nak prgi Bukit jalil kang kn nek lrt lak nak pergi sHah Alam....

Jenuh aku cari tiket Nak gerak Awl..TAw2 Ade 1 je tiket NKa prgi Shah alam...Kul 9.45....ADOI DAhla baru kul 6 suku..LAmbatnye....Xpela..da beli tiket kan..xkn nk tukar lak..Ala bkn lame pon 3 jam 2...huhu...ALang2 Da lmbt KAn...

Sementara 2 Aku Lepak la kat Kedai MAkan...LApo beb...Dari tghari KAu xmkn...hukhuk..

Ms tula aku tgk Lee Cong Wei LAwan Lin Dan...Power Tul Lin Dan 2 Men ek...Rilek Jerk aku Tgk Die men...Memang Hebat...Tapi AKu tetaP sokang MalaySia...Malaysia Boleh!!!!!!!1

Baru jerk Kul 8....Adoi..Boringnyer....Ape LA Nak buat Nie ek....

Hm....jalan2 kat muarla...Pergi WETEX...jauh pon jauhla..Dari AKu duk congok KAt Bus Stand xde wt pape bek aku JAlan..Dapat Jgk Penat....Hukhuk....

Ok...MAsa Pon Nak dkt da.....Patah LA Balik aku Menapak Nak pergI Bus Stand...
Jauh pon Jauhla...dapat Jgk aku Beli baju Sehelai...PAUL SMITH...

Dalam Bas AKu tidO JerK..yela..Malam kn...Ujan lak 2 mlm tu...Nsb bek kat muar X ujan....
Yang jadi masalahnye,Aku baju sejuK pon x BawaK..hampeHnyela Rase....Leh la xterpiKir Nak BAwak..Yela,mende Nak cepAt...arGHHH>>>>>>!!!!!!!!!!sejuk Giler...Da nak beku da Aku Malam 2....



12.00 a.m - Sampai jerk Kat shah Alam...Ajib(membe AKu) pun amekla berSama-sama Dengan TunangNye...
tetibe diowg KAte Nak rusHing...Aku pon Ikut jerkla...DiowG kate Kete Ayah Tunang Membe akU tu Rosak Kat Mana Nth....Xigt lak Aku...Jauh jugak Nak Pergi temPAt KejadiAn....(cewah...)

Sampai Jerk AKu pOn tgkla...Wah....Kete Naza Kene Tarik..daHla beso Ketenye..Mak Dyla(tunang Mmbe Aku Tu)Bagtaw Td da tarik...Tapi besi Towtruck Tu pAtaH...Pergh CAkap Ko....Kuat tol....Upenye nak Jadikan Cite Yang Sbab Patahnye adalaH Besi tue Da pernah Patah Dulu....Tokeynye Welding Balik Jerk...PATOTLA PON>>>>>



Kereta Yang Ditarik


Nie la Mamat Bernama NAjib...


SamBung Keesokan HarinYe

1 comment: