Wednesday, October 14, 2009

Seminar Bahasa Inggeris Di Naza Hotel,Melaka..


Tanggal 9hb Sehingga 11hb Oktober 2009, sejumlah 76 peserta menyertai kursus bahasa inggeris ini yang bertempat di Naza Hotel,Melaka...

09/10/2009

Pergerakan Bermula di IKBN Pagoh pada pukul 5.30 petang...

Kami sampai disana pada pukul 7.00 mlm disebabkan kesulitan n kesesakan lalu lintas...Setiba sahaja disana,kami terus diberi taklmat oleh urusetia dan fasilitator yang menjaga kami di sana..

Aku pun pe lagi,ngan membe2 kat blakang mulela rasa bowing dgr diowg ceramah mende ntah kat dpn 2..bebel punye bebel,kami pun solat maghrib jemaah..


Abes je solat...kami pun terus pegi mam kat bawah..pergh..punyela sedap makanan kat sn...xcye tryla pegi..rugila pade sape yg xnk ikt(de yg terase)..huhu



Malam 2 xde pape pun xtvt melainkan hanyela pembahagian kumpulan n taklmat sdkt
tntng perjalanan program..so pe lagi...mase untyk tidola..mule2 masuk jerk da rs best taw..
yela..kite nie kan owg kampung jerk..mn la besepg htel2 nie kn..memng sjuk skmo jerk dlm 2..
aku pe lg...cpai tuala n trus nk pg mndi.yela...dr IKBN lg,smpaila kat htel 2...xmndi2..mandi
dlm kul 11 cmtu...huhu,,,

Aku xsngka la ms 2 akn trjdi ssuatu kat aku..igtka kat shower jerk ade air panas..upenye paip kat singki pn
de jgk..abes kn beb tgn aku air panas 2..hampeh jerk rase mase 2..huhu....menjerit aku....dahla membe2
gelakkan aku..
MALU>.........




aku with bul



huhu









Azhar N Balak









10/10/2009

Hari ke 2 bermula dimana setiap peserta mestila bangun awal tuk solat
subuh jemaah..
pas solat, de lg makan....bestnye..bab makan la paling aku minat skali...jarang beb dapat makan kat
hotel...ye x..huhu.....l
upela...kami makan kat seminar 2 6x sehari..puas beb...xpnh pn rase lapo...
kenyang memanjang...huhu






Jemputla mam....









Meso And Balak










Selesai sahaja makan maka bermula seminar..huhu....macam2 bende yang diajar kat sn....
semuanye best...huhu...cm2 hal yang terjadi...bhsa inggeris nie emang best kalu kite blajo
xcye tryla....penting taw english nie.yela..sebb ianye kan bahasa antarabangsa..tul x..kalu x memng
memng aku pn xnk amek taw psl english nie...huhu...

lupe lak nk bgtaw yang pengajar yang ajar kami meng smuanye dari tenaga mahir n profesional.
memang bagusla..huhu

No comments:

Post a Comment