Wednesday, October 14, 2009

Seminar Bahasa Inggeris Di Naza Hotel,Melaka.. Part 2



Sambungan Untuk Seminar Kat Melaka...

Antara aktiviti yang dijalankan adalah kluz listening,reading,speaking n spelling..

Yang aku paling minat luz listening...ley dg lagu...best taw lagu2nye..yang jadi pengajar
pun muda lg..die pun lyn jgk lagu2 owg muda nie...linkin park,muse,hoobastank
n macam2 lagi yang die layan..huhu...xsangka aku...


Cube cari kat mana aku











Ngah Bowsan Mase Nie







11/10/2009

Hari Last x byk aku nk cite..tp de la kisah yang agak menyedihkan bagi kami
peserta2 seminarnie...cmnie la....aku mase nak balik 2,aku nek bas 1st..so kitowang
pgla bando melaka..pg m.p.bsetla..tpi jap jerk pngjr yang mengiringi kami ms 2.
diowg ckp 6.30 da nk gerak..so kami pn jalan2la...smpatla jgk pg mam kfc



Kfc Mahkota Parade







Suke Kowang eek





And pe yang tejadi adalah kami lwt sdkt nk balik ke bas..so bas yang mule2
aku nek 2 da gerak dlu da..hampeh jerk rasenye ms 2....bukannye
lame pon...so aku nekla pe yang de...

huhu....nek bast 2nd......xpela kan...

pas 2..bru jerk nk sampi highway kat Ayer Keroh,bas kami tetiba tersengguk2.
aduhai...lagila aku rase cam nasib malang jerk...
plannye smpai je asrama dalam kul
9.30...kami terpaksela tggu bas lagi 1 amek kami...
n malam 2 la aku 1st time tgk bas
kn amek ngn towtruck(ejaan nth tul tdk)
huhu.

Akhirnye kami smpai di IKBN lbh kurang dalam kul 11 malam..huhu...letih beb..
gmbo bas kn tarik aku xde..kang aku try cri kat membe2 yang len k...



Menggu bas lg 1 amek(3jam tnggu)..lth beb







Cubaan membaiki
tetapi gagal(huhu)









Bas yang rosak



No comments:

Post a Comment